Opisi vadb

VIIT DIVA => trening za kurjenje kalorij, oblikovanje telesa, povečanje kondicije

samo 40 minut za super formo, skrbno izbrane kombinacije vaj, ki so ključne za oblikovanje TNZ predela (trebuh, noge, zadnjica)

  • O vadbi: 40 minutni visoko intenzivni intervalni trening, s poudarkom na vajah, ki so za nas ženske še posebej pomembne – trebuh, noge, zadnjica; kratek in učinkovit trening – kombinacija visoko energičnih intervalov, ki poskrbijo za porabo odvečnih kalorij ter počasnejših intervalov, ki poskrbijo za moč in krepitev mišic
  • Tip vadbe: visoko intenzivni trening za vzdržljivost, moč in oblikovanje telesa
  • Na kaj vadba učinkuje: krepi in izoblikuje mišice celotnega telesa, poskrbi za popolno telesno pripravljenost in učinkovito izgorevanje maščob, za čvrsto in lepo oblikovano telo, vadba povečuje vzdržljivost in kondicijo ter krepi srčno-žilni sistem.
  • Intenzivnost: visoka
  • Kaj potrebuješ za vadbo: športna oblačila, športne copate (čiste – za uporabo v notranjih prostorih), večjo brisačo

Posturalni trening => trening za pravilno držo telesa

super vadba za vzpostavitev pravilnega gibanja in boljše drže

  • O vadbi: vsestransko učinkovita vadba, ki izboljša gibljivost in funkcionalnost našega telesa, vpliva na ponovno vzpostavitev pravilne drže ter učinkovitega gibanja; harmonizira fizično, mentalno in energetsko telo
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost ter vzpostavitev pravilnega gibanja in drže
  • Na kaj vadba učinkuje: izboljša držo, odpravlja bolečine, napetosti in težave povezane z napačno držo/gibanjem, povečuje mobilnost sklepov, razbremeni napetosti v vratnem in ledvenem predelu, izboljša položaj hrbtenice, kolkov ter ramenskega obroča; izboljša zaznavanje lastnega telesa ter odpravlja čustvene napetosti in stres
  • Intenzivnost: nizka do srednja
  • Kaj potrebuješ za vadbo: športna oblačila, nogavičke (najraje protizdrsne nogavičke), večjo brisačo; vadbeno podlogo prejmeš v Divi

Nirvana Fitness =>popolni antistres ter detox telesa in uma za bolj čvrsto in gibljivo telo

  • O vadbi: edinstven program, ki je sestavljen iz dinamičnih vaj pilatesa in joge za oblikovanje in krepitev telesa, podprt s posebno tehniko zavestnega dihanja za regeneracijo ter razstrupljanje tako telesa kot uma in duha, ob spremljavi pozitivne, sprostitvene in zdravilne glasbe
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost in moč
  • Na kaj vadba učinkuje: sproži/pospeši naravni proces razstrupljanja telesa; izboljša gibljivost telesa in okrepi ter oblikuje celo telo; pomaga pri težavah s hrbtenico ter izboljša gibljivost sklepov, revitalizira in pomladi telo; zmanjša stres ter pripomore k doseganju celovitega ravnovesja telesa in duha
  • Intenzivnost:  nizka do srednja
  • Kaj potrebuješ za vadbo: športna oblačila, nogavičke (najraje protizdrsne nogavičke), večjo brisačo; vadbeno podlogo prejmeš v Divi

Zumba => s plesom in glasbo do super kondicije, boljšega počutja in lepo oblikovanega telesa

  • O vadbi: energična in noro zabavna vadba, ki združuje elemente aerobike in plesa ob latino ritmih; je vadba ob kateri pozabiš na vsakodnevne skrbi in hkrati porabiš do 1000 kalorij
  • Tip vadbe: anaerobna vadba za moč in koordinacijo ter za izgubo odvečne teže
  • Na kaj vadba učinkuje: oblikuje celotno telo; povečuje vzdržljivost in kondicijo; izboljša koordinacijo in koncentracijo, sprošča hormone sreče in zmanjšuje stres
  • Intenzivnost: srednja do visoka
  • Kaj potrebuješ za vadbo: športna oblačila, športne copate (čiste – za uporabo v notranjih prostorih), večjo brisačo

Pilates => gibljivost, moč, stabilizacija in ravnotežje so zagotovljeni!

nežna, varna in zelo učinkovita vadba za celo telo

  • O vadbi: zelo učinkovita vadba s katero utrdimo in oblikujemo svoje telo, ga razgibamo in sprostimo; še posebej se posvečamo stabilizatorjem trupa, ne pozabimo pa niti na vaje za boljšo gibljivost telesa in na vaje za ravnotežje
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost in moč
  • Na kaj vadba učinkuje: krepi stabilizatorje trupa; preprečuje in pomaga pri bolečinah v križu in hrbtenici; izboljšuje ravnotežje; krepi in oblikuje celo telo; preprečuje in pomaga pri inkontinenci; preprečuje nastanek in zavira napredovanje osteoporoze; izboljša koncentracijo in osredotočenost, poveča se zavedanje lastnega telesa, gibanja ter dihanja
  • Intenzivnost: srednja
  • Kaj potrebuješ za vadbo: športna oblačila, nogavičke (najraje protizdrsne nogavičke), večjo brisačo; vadbeno podlogo prejmeš v Divi

Pilates za hrbtenico => sproščanje, dihanje in nežno raztezanje nadgrajeno z vajami za moč za zdravo hrbtenico

  • O vadbi:  vsebuje vse elemente in učinke Pilatesa, le da je nekoliko prilagojen za ženske, ki imajo težave s hrbtenico, seniorke, povdarek na vajah za hrbtenico in vajah za krepitev mišic trupa ter na sproščanju in dihanju
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost in moč
  • Na kaj vadba učinkuje: krepi stabilizatorje trupa; preprečuje in pomaga pri bolečinah v križu in hrbtenici; izboljša gibljivost hrbtenice, ramenskega in medeničnega obroča; odpravi škodljive gibalne navade z izboljšanjem gibljivosti hrbtenice; pomaga pri vzpostavitvi mišičnega ravnovesja – okrepi oslabljene mišice hrbtenice, zakrčene in napete mišice pa sprosti; izboljša telesno držo ter odpravlja slabe gibalne vzorce, ki vodijo v težave in bolečine v hrbtenici; krepi in oblikuje celo telo; preprečuje in pomaga pri inkontinenci; preprečuje nastanek in zavira napredovanje osteoporoze; izboljša koncentracijo in osredotočenost; izboljša delovanje srčnožilnega sistema, prekrvavljenost in s tem celotno telesno kondicijo
  • Intenzivnost: nizka do srednja
  • Kaj potrebuješ za vadbo: športna oblačila, nogavičke (najraje protizdrsne nogavičke), večjo brisačo; vadbeno podlogo prejmeš v Divi