Opisi vadb

Posturalni trening => trening za pravilno držo telesa => NOVOST sezone 2019/20

super vadba za vzpostavitev pravilnega gibanja in drže vsak dan 🙂

  • O vadbi: vsestransko učinkovita vadba, ki izboljša gibljivost in funkcionalnost našega telesa, vpliva na ponovno vzpostavitev pravilne drže ter učinkovitega gibanja; harmonizira fizično, mentalno in energetsko telo
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost ter vzpostavitev pravilnega gibanja in drže
  • Na kaj vadba učinkuje: izboljša držo, odpravlja bolečine, napetosti in težave povezane z napačno držo/gibanjem, povečuje mobilnost sklepov, razbremeni napetosti v vratnem in ledvenem predelu, izboljša položaj hrbtenice, kolkov ter ramenskega obroča; izboljša zaznavanje lastnega telesa ter odpravlja čustvene napetosti in stres
  • Intenzivnost: nizka do srednja

Bootybarre

  • O vadbi: kombinacija baletnih položajev, pilatesa, joge in vaj za moč ob baletnem drogu
  • Tip vadbe: anaerobna vadba za gibljivost, ravnotežje; primerna tudi za hitrejše hujšanje
  • Na kaj vadba učinkuje: močno učvrsti predvsem stegna, zadnjico, trebuh in roke ter okrepi mišice spodnjega dela hrbta in medenice; izboljša držo in poveča gibčnost telesa
  • Intenzivnost: visoka

Funkcionalni trening

  • O vadbi: dinamični, funkcionalni trening, ki vključuje različne tehnike za izboljšanje motoričnih sposobnosti
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost, ravnotežje in moč
  • Na kaj vadba učinkuje: krepi in izoblikuje mišice celotnega telesa, s poudarkom na mišicah trupa (predvsem trebušnih mišicah); razvija ravnotežje, gibljivost in moč
  • Intenzivnost: srednja

Nirvana Fitness

  • O vadbi: edinstven program, ki je sestavljen iz vaj pilatesa in joge ter je podprt s posebno tehniko dihanja ob spremljavi pozitivne in sprostitvene glasbe
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost in moč
  • Na kaj vadba učinkuje: sproži/pospeši naravni proces razstrupljanja telesa; izboljša gibljivost telesa in okrepi ter oblikuje celo telo; revitalizira in pomladi telo; zmanjša stres
  • Intenzivnost:  nizka do srednja

Zumba

  • O vadbi: energična in noro zabavna vadba, ki združuje elemente aerobike in plesa ob latino ritmih; je vadba ob kateri pozabiš na vsakodnevne skrbi in hkrati porabiš do 1000 kalorij
  • Tip vadbe: anaerobna vadba za moč in koordinacijo ter za izgubo odvečne teže
  • Na kaj vadba učinkuje: oblikuje celotno telo; povečuje vzdržljivost in kondicijo; izboljša koordinacijo in koncentracijo
  • Intenzivnost: srednja do visoka

Zumba Basic

  • O vadbi: vsebuje vse elemente in učinke Zumbe, le da je nekoliko manj intenzivna in tako primerna za seniorke, začetnice, mlade mamice …
  • Tip vadbe: anaerobna vadba za moč in koordinacijo ter za izgubo odvečne teže
  • Na kaj vadba učinkuje: oblikuje celotno telo; povečuje vzdržljivost in kondicijo; izboljša koordinacijo in koncentracijo
  • Intenzivnost: nizka do srednja

SuperJump

  • O vadbi: energična vadba na mini trampolinih, ki je kombinacija lažjih koreografskih sklopov ob poskočni in energični glasbi
  • Tip vadbe: anaerobna vadba za moč in gibljivost ter za izgubo odvečne teže in odpravo celulita
  • Na kaj vadba učinkuje: krepi celotno telo, predvsem pa mišice nog, zadnjice, trebuha in rok; izboljša ravnotežje, povečuje gibljivost in prožnost telesa; je sklepom prijazna vadba, ki povečuje energijo in vitalnost ter je popolni anti-stres
  • Intenzivnost: visoka

Pilates

  • O vadbi: zelo učinkovita vadba s katero utrdimo in oblikujemo svoje telo, ga razgibamo in sprostimo
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost in moč
  • Na kaj vadba učinkuje: krepi stabilizatorje trupa; preprečuje in pomaga pri bolečinah v križu in hrbtenici; krepi in oblikuje celo telo; preprečuje in pomaga pri inkontinenci; preprečuje nastanek in zavira napredovanje osteoporoze; izboljša koncentracijo
  • Intenzivnost: srednja

Pilates Basic

  • O vadbi: vsebuje vse elemente in učinke Pilatesa, le da je nekoliko manj intenziven in prilagojen za seniorke, začetnice, mlade mamice …
  • Tip vadbe: aerobna vadba za gibljivost in moč
  • Na kaj vadba učinkuje: krepi stabilizatorje trupa; preprečuje in pomaga pri bolečinah v križu in hrbtenici; krepi in oblikuje celo telo; preprečuje in pomaga pri inkontinenci; preprečuje nastanek in zavira napredovanje osteoporoze; izboljša koncentracijo
  • Intenzivnost: nizka do srednja